TelenorBanka
TelenorBanka
NAZAD Onama / Telenor-banka / Novosti / 2016 / Obavestenje-o-privremenoj-nedostupnosti-aplikacija-i-pojedinih-usluga

Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti aplikacija i pojedinih usluga

 
Želeli bismo da vas obavestimo da će zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema, mobilna i internet aplikacija Telenor banke biti privremeno nedostupne u periodu od petka 25.11.2016. od 19 časova do ponedeljka 28.11.2016. do 09 časova. 
 
Ukoliko koristite:
  • Debit MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate novca u evrima na bankomatima Telenor banke.
  • Kreditnu MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Telenor banke. 


U periodu nedostupnosti Banke plaćanje karticom i podizanje novca u dinarima na bankomatima biće dostupno u okviru sledećih dnevnih limita:

I Podizanje gotovine na bankomatu 80.000 RSD
II Plaćanja karticom na POS terminalima i putem interneta 100.000 RSD
Ukupan dnevni limit (I+II) 150.000 RSD
 
Postoji mogućnost da će onlajn plaćanja na pojedinim sajtovima biti van funkcije.

Unapred se zahvaljujemo na razumevanju.

NAZAD