TelenorBanka
TelenorBanka
 

Dobrodošli u korisnički servis Telenor banke!

 

 

 

Tu smo da odgovorimo na sva tvoja pitanja.

 

Za najčešće postavljana pitanja, do odgovora najbrže možeš doći pretragom  u odeljku „česta pitanja“.


Ukoliko su ti potrebne dodatne informacije  o našim proizvodima i uslugama, kao i za sva pitanja, sugestije i zahteve, kontakt centar ti je na raspolaganju.


Kako bismo bili u mogućnosti da ti pružimo informacije o tvom tekućem računu, neophodno je da nas kontaktiraš sa broja telefona ili imejla registrovanog prilikom otvaranja računa, kao i da pripremiš i poslednje tri cifre JMBG broja.

Do kontakt centra možeš doći:

  • Pozivom na broj 063/9005
  • Putem imejl adrese banka@telenor.rs
  • Kroz opciju zahtevi  u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
  • Putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije - kroz opciju „Potraži pomoć“
  • Na društvenim mrežama Fejsbuk i Tviter
 

Poziv ka kontakt centru je besplatan za sve korisnike Telenor mreže dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga - poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.
Radno vreme korisničkog servisa je radnim danima od 8 do 22h i vikendom od 10 do 18h.

 
 

Ukoliko nisi pronašao/la odgovor na svoje pitanje, možeš nam pisati ovde:

 


 
 

Ime roditelja navedeno u ugovoru
 


Poslednje tri cifre jedinstvenog matičnog broja gradjana (JMBG)
 

 

 
 
 
Da bi tvoja poruka bila prosleđena, potrebno je da popuniš sva polja. Telenor  banka se obavezuje da odgovara samo na pitanja u vezi sa svojim uslugama i proizvodima.