TelenorBanka
TelenorBanka
NAZAD Stanovnistvo / Korisnicki-servis / Uradi-sam / Uputstvo-za-reset-podataka

Pogledaj video uputstvo za reset lozinke i korisničkog imena:

 
 

 
Ukoliko zaboraviš svoje korisničko ime ili lozinku, jednostavno možeš ponovo doći do njih. Prvo je neophodno da odeš na internet aplikaciju  online.telenorbanka.rs.
Kada na internet aplikaciji klikneš na dugme „Prijavi se“ pojaviće se sledeće opcije:
  • „Zaboravio sam korisničko ime“ 
  • “Zaboravio sam lozinku“.
Ukoliko si zaboravio i korisničko ime i lozinku neophodno je da prvo povratiš svoje korisničko ime, a zatim resetuješ lozinku.
„Zaboravio sam korisničko ime“ 
Kada klikneš „Zaboravio sam korisničko ime“ pojaviće se sledeći prozor:

Ukoliko si rezident – unesi svoj matični broj (JMBG), a u slučaju da si nerezident, obeleži taj odgovor i unesi svoj broj pasoša i tvoje korisničko ime će ti biti poslato na registrovanu e-mail adresu. Korisničko ime se ne menja, već ti samo stiže podsetnik. Ukoliko želiš da ga promeniš, to možeš da uradiš kroz aplikaciju, u opciji “Moja banka” u sekciji “Sigurnosna podešavanja”.
 

Zaboravio sam lozinku

 
Ukoliko zaboraviš lozinku, potrebno je da uneseš sledeće podatke:
  • Korisničko ime
  • Broj svog tekućeg računa
  • Novu lozinku
Da bi proces bio završen, neohodno je da pored sebe imaš broj telefona koji je registrovan kao primarni na tvom nalogu, zato što je u sledećem koraku potrebno uneti jednokratnu lozinku koja će ti stići kao SMS.
Ukoliko su svi uneti podaci tačni, tvoja lozinka je odmah promenjena i možeš je koristiti da se uloguješ na svoj nalog.